Starostwo Powiatowe w Pułtusku
Wydział Organizacji i Nadzoru

ul. Marii SkÅ‚odowskiej-Curie 11, 06-100 PuÅ‚tusk
tel. 23 306 71 11, 23 306 71 12, 23 306 71 14
e-mail: or@powiatpultuski.pl



Dyrektor: Agnieszka WÄ…dolna
tel.: 23 306 71 11
e-mail: a.wadolna@powiatpultuski.pl

 

WydziaÅ‚ Organizacji i Nadzoru  

WydziaÅ‚ Organizacji i Nadzoru zapewnia sprawnÄ… organizacjÄ™ i funkcjonowanie Starostwa, w tym: gospodarowanie mieniem, prowadzenie sekretariatu Starosty, organizacjÄ™ przyjmowania obywateli w sprawach skarg i wniosków, zaÅ‚atwianie spraw kadrowych i szkoleniowych pracowników Starostwa oraz koordynowanie udzielania zamówieÅ„ publicznych.

Do zadaÅ„ WydziaÅ‚u należy w szczególnoÅ›ci:

1) w zakresie spraw organizacyjnych:

a) prowadzenie sekretariatu Starosty i Wicestarosty,

b) prowadzenie centralnych rejestrów i ewidencji:

- rejestr kontroli zewnętrznych,

- rejestr zamówieÅ„ publicznych,

- rejestr umów zawieranych przez Powiat i Starostwo,

- rejestr porozumieÅ„ zawieranych przez Powiat i Starostwo,

- rejestr przyjęć interesantów w sprawach skarg i wniosków,

- rejestr skarg  i wniosków dotyczÄ…cych pracowników  oraz funkcjonowania Starostwa,

- rejestr zarzÄ…dzeÅ„ Starosty,

- ewidencja wniosków o udostÄ™pnienie informacji publicznej,

c) nadzór nad redagowaniem oraz prowadzeniem strony Biuletynu Informacji Publicznej przy wspóÅ‚pracy z wydziaÅ‚ami i jednostkami organizacyjnymi w tym zakresie,

d) przekazywanie materiaÅ‚ów do opublikowania w Dzienniku UrzÄ™dowym Województwa Mazowieckiego,

e) przekazywanie do GÅ‚ównego UrzÄ™du Statystycznego sprawozdaÅ„ statystycznych,

f) realizacja zadań związanych z udostępnianiem informacji publicznej,

g) realizacja spraw z zakresu przyjmowania i przechowywania oświadczeń majątkowych,

h) realizacja zadań z zakresu udzielania nieodpłatnej pomocy prawnej;

2) w zakresie wspóÅ‚pracy z jednostkami organizacyjnymi Powiatu:

a) wspóÅ‚praca w zakresie realizacji inwestycji prowadzonych przez Powiat,

b) prowadzenie zbioru protokoÅ‚ów kontroli zewnÄ™trznych;

3) w zakresie spraw gospodarczych:

a) zabezpieczenie mienia Starostwa oraz nadzór nad jego gospodarowaniem,

b) prowadzenie spraw zwiÄ…zanych z zaopatrzeniem materiaÅ‚owo - technicznym oraz konserwacjÄ… wyposażenia Starostwa,

c) zaÅ‚atwianie caÅ‚oksztaÅ‚tu spraw zwiÄ…zanych z pieczÄ™ciami urzÄ™dowymi i tablicami urzÄ™dowymi,

d) zabezpieczenie Å‚Ä…cznoÅ›ci  alarmowej,

e) wykonywanie obsÅ‚ugi kancelaryjnej Starostwa;

4) prowadzenie Biura Rzeczy Znalezionych;

5) prowadzenie spraw z zakresu bezpieczeÅ„stwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej;

6) nadzór nad przestrzeganiem przepisów o zamówieniach publicznych;

7) nadzór i prowadzenie spraw zwiÄ…zanych z przestrzeganiem przepisów i zapewnieniem ochrony danych osobowych.

Informacje o dokumencie:
  • InformacjÄ™ wprowawdziÅ‚(a) do BIP: Grzegorz Rzepkowski
  • Data udostÄ™pnienia w BIP: 2003-06-30 10:14:38
  • Informacja zaktualizowana przez: Majewska Joanna
  • Data ostatniej aktualizacji: 2024-03-20 09:06:11
  • Liczba odsÅ‚on: 20182
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 9815363]

przewiń do góry